onsdag, november 11, 2009

Jeg har lært å lage hjerter

Av den snille datteren min! Jeg har jo ikke skjønt hvordan alle får laget disse søte ♥ !
Men det har altså datteren min skjønt! Snill hun som lærer bort til sin gamle mor tenker jeg!
Så nå kan jeg altså lage så mange ♥ jeg vil!

Datteren min har vært syk og bort fra skolen i mange dager nå og begynner praktisk talt å gå på veggen! ikke så moro å sitte hjemme og gå glipp av trinnfest,skoletur og ballett! Vi trodde det kunne være nøff-nøff og tok våre forhåndsregler med munnbind og tamiflu, men legekontoret mener det ikk er det selv om hun har alle symtomer på det. Vi får nok aldri svaret heller............. Heldigvis er formen bedre og snart er hun tilbake på skolen.
Her er bilde hun har tatt selv på webcamera!


Nå skal jeg sette i gang med julekortproduksjonen!


♥Klem fra♥



2 kommentarer:

Jossa sa...

♥♥♥
Koselig med ♥....heldig du som har en god hjelper der hjemme...jeg måtte gruble og tenke lenge før jeg fant ut av det.....

Bra at Sola er på bedringens vei....

God helg til deg og dine...

♥ klem fra Jossa ♥

Ps! Bloggen din blir ikke oppdatert hos meg...det rosa skjerfet er siste nytt hos deg...??

Katrine sa...

*God helg til dere Sigrun*
Håper alle er friske og klare for førjulstiden...
Alltid kos å følge med på hva som skjer hos deg/dere og se de kjempefine kortene du lager...

KLEMMER fra Katrine