søndag, august 23, 2009

Andre runde i KOM

Ny runde i KOM er over og denne ukas oppgave var å lage ett kort med sommerfugl ifokus.


Mitt kort ble ett bryllupskort - siden jeg trengte det!




Mønsterarket jeg har brukt er fra papirdesign og er bare så lekkert .
Ellers har jeg satt på sommerfugler fra Karen Marie klipp for å fremheve
noen av sommerfuglene på mønsterarket.
Teksten er en rubons fra norsk stempelblad.
Jeg har pyntet med halvperler, pyntenåler,sløyfe og charm også.


Kortet ble gitt i helgen da jeg var i bryllup.
Ellers har helgen blitt fylt opp med barselvisitt til en skjønn liten gutt,
Elvefestivalen i Drammen og bursdagsfeiring hos 2 tantebarn i dag.
Skikkelig på farta-helg har det vært, men jaggu fikk jeg presset
inn å lage kort til nese ukes KOM... Puuuh!




Nå er det kvelden og mørkt her.
Skal hvile mine ben og hodet så jeg er klar for en ny arbeidsuke.


Takk for at du titten innom meg.




Klem fra

2 kommentarer:

Pia sa...

wow hvor er det et nydeligt kort, er vild med sommerfugle. Gaveposen og den lille abe er også rigtig kær

Nettymary sa...

all yours cards are beautiful
good continuation
Netty