fredag, desember 05, 2008

TID FOR JULEFORBEREDELSER

Da var vi igang ........

Ingrid har hatt plandag i barnehagen så da ble det litt "godte"-laging på oss.
Vi har lagd seigeputer....som jeg ble inspirert av Aase å lage og og risboller. Kjempestas for Ingrid og gjett hvem som fikk lov til å sleike bollen................*lol*






Namnam vi gleder oss til å smake!

De seige putene (-eller seigmenn om du vil )kan virkelig anbefales ,så ta en tur innom aase for å se oppskriften!

Nå håper jeg at det vi har laget får stå i fred.....kjenner jeg oss rett så blir det tomt før jul så vi må lage alt på nytt! Haha


Ha en flott helg!

Klem Sigrun

1 kommentar:

Rasofiel sa...

jøss du har jo blogg jo :D her må jeg følge med. du lager så mye fint :D nam nam forresten, jeg skulle gjerne hatt oppskriften på de seigemennene, men linken virker ikke. Den er ufullstendig :D Godt nyttår S :D Klem VyanMica