fredag, juni 27, 2014

Ett bestillingskort til bryllupp



Her ett kort jeg laget for ei på jobben.  


















 Har brukt ark fra Pion, dies og hjertebordpunch, blonde, perler, charms, diverse stempel og vintage bilde. Lagde ett stafelikort for det synes jeg tar seg så godt ut på gavebord :)




 Beklager kvaliteten på bildene , men de er tatt med min iphone og jeg synes det ikke er noe godt kamera. Mulig det er meg som gjør noe feil….. ;D


Nå nærmer det seg nytt uvær, skyene samles regntunge rundt Lier og jeg er redd for at det blir en kveld fylt med dunder og brak. Ikke det beste jeg veit…………
Ha en finfin fredag :)

Med dette kortet deltar jeg på utfordring hos Kort O Mania -utfordring-110-sommerfulger eller blomster

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Nydelig kort!! Masse flotte blomster.
Takk for du deltar på blomster og sommerfulgel utfordringen vår!!!
Lykke til!!
Klem fra Elisabeth