torsdag, mai 16, 2013

16.mai er vi så glad i .........


Vi skriver 16.mai,- dagen før den store dagen og stemningen i huset vårt burde vært full av forventning til den store dagen i morgen.... men i går ble minstefrøkna syk. 40 i feber og vond hals! Ingenting hjalp for å få ned temperaturen og minsten innså at dagen hun hadde gledet seg til så til å gå i vasken. Vi dro til legen idag og fikk konstantert at hun har fått halsbetennelse og vi fikk en god dose med penillin. 



Hun har sovet og sovet og sovet ,- helt ulikt henne. 
Og siden jeg ikke fikk gå fra henne...




har jeg sittet sammen med henne i sofaen og kost meg med "Ett trykk" og kaffe......og kaffe ......og kaffe... puuuh syke barn er slitsomt!



Selvsagt mått jeg innom butikken for å kjøpe helt nødvendige remedier til gullet mitt!


Og i dag skulle vi ha vært på Marienlyst og heiet på GULL laget vårt - 

STRØMSGODSET!



Vi har nemlig sesongkort der men i dag fikk storesøster ha med seg noen venninner i stedet.



Ja ja,- sånn kan det gå,- 

Men uansett:

 17.mai blir det i morgen 
- fordi vi kan se barnetoget på tv! 
- fordi hun kan spise is så mye hun vil! is er jo bra å spise når en har halsbetennelse....
- fordi vi skal til verdens beste naboer på frokost.....og         middag!
-vi skal pynte oss og pynte huset  med flagg

SÅ får husvask være husvask, bunadene får henge ett år til i skapet, vi slipper å bli dyvåte i øspøs regn ,- og kalde.... BRRRRR

Vil ønske alle der ute en RIKTIG FORNØYELIG OG KOSLIG 17.MAI!!!!





(bilde er fra i fjor!)







♡ STOR klem fra Sigrun♡

Ingen kommentarer: