lørdag, februar 16, 2013

Treff på GOL!



Jeg har ikke vært så aktiv her på bloggen , men skal få publisert noe av det jeg har laget i det siste. 
Her kommer noen bilder fra scrappesyketreffet jeg var på forrige helg. 
Koste meg masse sammen med 60 flotte flinke damer på Golsfjellet ,- på Ørterstølen.
  Gleder meg til neste treff der oppe! 




 Her er alt pikkpakket mitt ,- heldigvis var det god plass i bilen til Karianne.....


Bilde fra hyttedøra..... Et fantastisk flott vær,- som vi så vidt fikk oppleve da vi gikk 
til og fra Ørterstølen for å scrappe.....
:)


Her er Ørterstølen!


Og her er vi samlet,- Karianne, Merethe og meg!



Når jeg kom hjem ventet jentene på meg for å feirer morsdag.....








Og her er gaven til min kjære mamma!
 En nydelig lykt og tag jeg lagde på treffet.
Taggen er sprayet med glimmermist og svertet med distress på kantene. 
Ellers dekorerte jeg taggen med kakeserviett, vintagebilde, 
blomster og stempler fra NorthStarStamp.





♡ STOR klem fra ♡





Ingen kommentarer: