søndag, november 11, 2012

Regnet bøtter ned her i Lier i dag og min plan om å gå på julemarked er derfor utsatt....
så får vi se om det blir litt mindre regn...

Imens sitter jeg på kjøkkenet og spiller julemusikk mens julesylta trekker og skal presses. 
For første gang lager jeg sylte og jeg gleder meg til å prøve resultatet. Blir den god skal flere lages for denne blir nok spist opp snart...

jeg har prøvd meg på denne oppskriften etter anbefaling fra en venninne :





 Dette er et bestillingskort til en ung dame på 40 år. 
Jeg har brukt brødpose og nydelige mønsterark fra Prima. Ellers masse stæsj og pynt. 
Alle stemplene er fra NSS.




Innsiden med tag.



Her er taggen tatt ut og den andre tag`en hvor hilsen skal stå er dratt ut i poseåpningen.


Baksiden.





Da får jeg jobbe videre for her i huset skal farsdagen feires med ribbemiddag og vafler!

GOD FARSDAG og SØNDAG til dere der ute!





Ingen kommentarer: