tirsdag, august 30, 2011

Får aldri laget nok bursdagskort!


Stadig er det bursdager for liten og for stor og det er greit å ha noen for hånden når invitasjonene kommer...
jeg ryddet litt i gamle ark og da dukket ett Tilda-klippark jeg handlet på Panduro for leeeeeengeeeeee siden opp og jeg fikk idè på hvordan jeg kunne bruke det.

Jeg fant en flott skisse inn på SKETCHY COLORS og klippet ut jordbær og motivet, slang på litt glitter her og der og så ble det ett enkelt bursdagskort i formatet 12 x 15 ...
.


Jeg elsker denne bamsen.....................



Jeg deltar med dette kortet på utfordring # 82 skisse på sketchycolors 
og på Scrappekammerets utfordring  #36 - anderledes format.




Tusen takk for alle hyggelige kommentarer som varmer...............

♡ STOR klem fra ♡





5 kommentarer:

Linda sa...

Dette var virkelig søtt :) Herlig motiv du har brukt her og matchende, duse farger :)

Takk for et flott bidrag til Scrappekammeret, hilsen Linda :)

Yvonne sa...

Herlig kort! Akkurat dette klippearket her kjøpte jeg og på Panduro for leeeeenge siden. Kjempesøtt er det :)
Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Yvonne

Marianne sa...

Så "enkelt" og såååå fint!!!
Herlige farger, og en flott bruk av skissa vår!
Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
Klem, Marianne:)

Aina sa...

Ååååå, så supersøtt kort! :)

Angella sa...

Flott bidrag fra deg :)

Takk for at du deltar hos Scrappekammeret:)
Lykke til, Angella