mandag, mai 09, 2011

Ett nytt konfirmasjonskort til en nydelig jente!- Martine!
Hun har vi kjent siden hun ble født og nå har hun altså stått til konfirmasjon!
Helt utrolig hvor fort disse barna vokser!

Dette kortet måtte bli lilla og jeg fikk bruk for de flotte nye Maja-arkene jeg har kjøpt.
Ellers har jeg brukt masse blomster og perler.



Her er innsiden.
                           
                       På den ene siden har jeg limt fast ett bånd som pengene skulle bindes fast i.


 
Ble litt skjeivt stemplet dette, men jeg gjorde den feilen at blomstene alt
var limt på og da orket jeg ikke å rive alt av og begynne pånytt..........



                                                                        Her er baksiden.



Og sånn ble det når pengene var festet fast.

:O)



Klem fra

Ingen kommentarer: