onsdag, mars 23, 2011

Nytt konfirmasjonskort.....WOJ challenge #100


Nok en "Wiff "på et kort til konfirmasjon. Denne gangen er hun i ett gult miljø og det er en farge jeg tror jeg aldri har brukt på kort eller noe annet for den saks skyld. Men jeg ble veldig godt fornøyd med dette gule kortet kombinert med rosa...som selvsagt er min mest brukte farge.


Metallpynten er fra kort og godt.






 Ble ikke helt fornøyd med fotograferinga av kortet. Syntes det ble så blast. Her ser dere 2 av forsøkene.

Jeg deltar med dette kortet på WOJ #100 - anything goes. Jeg har hoppet rundt i blog hoppen!


3 kommentarer:

Mona sa...

Kjempelekkert konf.kort!!
Skjønne vårlige farger.

Klem mona :-)

Anne H. sa...

WOW - så utrolig flott kort du har laget!
Nydelig malt motiv og fine farger.
Takk for at du deltar hos WOJ-Challenges denne uken.
Anne

Pia sa...

super rålækkert kort med alle de søde detaljer. Du må have en god aften
knus Pia