lørdag, desember 25, 2010

At jeg ikke har funnet denne bloggen før!!!! I allefall før jul så jeg kunne ha prøvd ut noe av deilighetene............ Gå inn å sjekk! VILLAPERLESUKKER


Jeg veit hvor jeg skal finne oppskrifter på "spesielle" munnfuller heretter!!!!

Håper dere alle hadde en fin julaften i går. Det hadde vi.





Vi har våre tradisjoner med gravlystenning og mølje
før pinnekjøttet skal fortæres og presanger åpnes.............
-og alle fikk det de ønsket seg i år også!!!

Og nå er freden og roen senket seg i vårt hus. Ha en fredelig og nydelig romjul!

Klem fra

1 kommentar:

Ane Lene sa...

God jul, Sigrun!

Jeg kom også over den bloggen, mye lekkert der altsa. Jeg har forsøkt meg på konfekten allerede, hadde nemlig den silikonformen...- og det var ikke vanskelig...
Kommer garantert til å prøve meg på flere ting derfra.
Fortsatt god jul.

Klem fra Ane Lene