mandag, juni 07, 2010

Har hatt en skikkelig lang bloggpause...

Ikke det at det har skjedd så mye eller at jeg har hatt tørke på bloggfronten. Har bare rett og slett hatt tid til å sette meg ned med scrapperier eller blogging. Litt trist er det , men sånn er enkelte uker.


Men i dag er jeg klar. Må jo fortelle dere hvordan det var på GRAND PRIX i Telenorarena!
JA det ble som forventet, -enda bedre faktisk. :O)
Det var utrolig å sitte i salen med så mange mennesker fra forskjellig land,- 18.000 mennesker!
Glitter og glam faktoren var høy og stemningen dirret under taket. Jeg og Solveig koste oss masse og alle timene gikk fort. Vi heiet på Danmark og Tyskland og sang med hele salen da Didrik sto på scenen. Herregud for en herlig stemning det var! Denne kvelden kommer jeg til å huske leeeeeeeengeeeeeeeee.


Vi rakk heldigvis siste toget hjem og var i seng klokka 2!



Her er vi på togstasjonen. Klare for avreise med flagg! Bunaden lot jeg bli hjemme.......;O)

Sånn var utsikten fra der vi satt...så langt bakerst og høyest. Der var det extra varmt og lite luft kan jeg love!
Heldigvis var det storskjermer der så vi så det som skjedde på scenen.




Klem fra

Ingen kommentarer: