søndag, oktober 18, 2009

Uke 10 i kortomania

Da er en ny runde over i kortomania og temaet denne uke var
engel og bursdag.
Jeg valgte meg ett bilde jeg hadde liggende som bare er så nydelig.
Kortet ble igjen i rosa og grønt.
Går litt "igjen" i å bruke denne fargekombinasjonen,
men synes de passer så herlig sammen
at det er vanskelig å bruke noe annet... *;O)*

Jeg brukte en kakeserviett og pyntet den med blomster.
Perler, bånd, pyntenål og rubons/stempel fra Melissa Frances
satte prikken over ièn.


Ble ett veldig "MEG" kort.














Takk for alle stemmene og ha fortsatt en god høstkveld i stua!
Klem fra

2 kommentarer:

cecilie sa...

Så fine kort du lager. Engle bilde var nydelig, og mange fine detaljer med båndet og blomstene.

Pia sa...

hvor er det et nydeligt kort med sødt motiv og flot pyntet