søndag, april 26, 2009

I LOVE DUBLIN!!!

Jeg har vært i Dublin noen dager på seminar med jobben og hatt en fantastisk tur! Det er mitt andre besøk i byen med de herlige pubbene og blir nok ikke den siste. Vi har sett og opplevd utrolig masse på kort tid og jeg blir bare mer og mer forelsket i byen med 1.000.000 innbyggere, 1000 pubber og 100 kirker! Har sight`sa, shoppa, ølla, dansa og synga! ;O)

Det mest morsomme var ett kurs på å danse Riverdans i Tempelbar. Utrolig morsomt og vi så nok passe klønete ut der vi prøvde å bevege oss raskt og elegant! Litt av ett syn og de innfødte fikk nok noe morsomt å fortelle sine familier .... Torsdag kveld var vi på The Merry Ploughboys og opplevde irsk kveld med irsk mat, irsk musikk på det beste og herlig Riverdans!
Riverdance og musikk på The MerryPloughboyEn skikkelig høydare!Klikk på denne linken og se dem live!

The Merry Ploughboys
The Merry ploughboys

Her er vi på Guinness i Gravity Bar og har fått en deilig halvliter med shamrock (irsk kløver) tegnet i skummet!

Hver kveld har Tempelbar blitt besøkt og vi var innom de fleste pubbene der og fikk oppleve live irsk musikk! Skikkelig frelst på irsk musikk og øl jeg nå! Hadde jeg bodd der ville jeg nok ha blitt alkoholiker!;o)

Og hvis dere vil høre den mest fantastiske irske sang så klikk dere inn her og bare nyt!
Danny Boy

Ingen kommentarer: