søndag, februar 15, 2009

Til min snille mamma!

Siden vi var borte forrige helg skal vi markerer morsdagen i dag. Vi skal først ta med jentene våre på Olsenbanden på kino og så drar vi på middag til mamma og pappa.



Her er morsdagskortet mamsen min skal få sammen med en masse tulipaner!









Fant et nydelig glansbildet jeg bare måtte bruke og pyntet ellers med papir og rubons fra MF, hjemmehekla blonde og en pyntenål. Fant et nydelig dikt som jeg brukte på innsiden!
Ha fortsatt en god søndag og takk for at du stikker innom!
Klem Sigrun

2 kommentarer:

Monica sa...

Å! For et utrolig nydelige kort! Det glansbildet var herlig altså. Kjempelekkert! Tenker mammaen din blir glad ja (også tulipaner da, jeg elsker tulipaner). Ha en fin søndag, og "morsdag" *klem*

Pia sa...

Et rigtig nydeligt og gennemført kort