søndag, januar 11, 2009

2 nye kort i dag.

Har laget 2 nye kort i helga. De er veldig enkle men når en trenger kort så må det av og til lages i en fei! Jeg håper snart å få laget meg en bunke med gratulasjonskort som kan ligge her når bursdager melder seg!



Det første kortet måtte lages for Solveig skulle i bursdag. Hadde ikke tid til å handle gave så det ble ett pengekort med litt godis inni. Ideen med Meller inni kortet hadde vi sett i ett trykk.
Ellers fant vi en søt engel med blomster som motiv på nettet.

nr 5

Dette kortet ble til etter en kikk i restehaugen min og stempelet fikk jeg i gave fra Sukkersøtt. Knallsøt liten snømann synes jeg!
nr 6Da har jeg kommet til 6 kort av de 100 jeg har satt som mål!
Puh det er jammen mange igjen, men heldigvis er det mange dager igjen av 2009! haha:)
Takk for at DU kikker innom!
Klem Sigrun

2 kommentarer:

Maria sa...

*host*


*host, host*


*HOST HOST HOST*

Pia sa...

Hvor er det nogle søde kort, nydelige motiver