søndag, desember 21, 2008

PuttiPluttiPott



I går var endelig dagen kommet for PuttiPluttiPott i Oslo Spektrum. Siden Solveig var 2 år har tante Anja tatt henne med dit og etter at flere barn har "kommet" til er det nå blitt en årlig tradisjon å ta toget inn, holdt fast i lenken som tante har flettet ( det hadde jo vært dumt å mistenoen......haha), og kost seg på showet med sine godteposer! Jeg fikk være med i år for 2 gang og koste meg masse.








Etter forestillingen dro vi på Peppes på Oslo S før vi tok toget hjem! En flott start på jula!






Da vi kom hjem pyntet jeg en toffifee og så dro vi til tante og onkel på pinnekjøtt! Maten smakte utrolig godt. Det blir jul når jeg kjenner denne lukta! Så da tror jeg vi alle har kommet i julemodus. Litt igjen, men det er heldigvis 3 dager igjen..................
Takk for at du stakk innom! Førjulsklem fra Sigrun

1 kommentar:

solsiv sa...

Nydelig denne var :-)
Skal jammen meg ta frem glansbildene fra mine yngre dager jeg å :-)
Superfint :-)