onsdag, november 12, 2008

FARSDAGSGAVE................på etterskudd!

Endelig fått laget ferdig gaven til pappan min.
Vi var i Fagernes i helga og derfor fikk vi ikke feiret han.



I dag har jeg vært på Plantasjen og handlet en boks med oppfyringsbriketter og dekorert den







Ideen har jeg "lånt "av Stine og diktet har jeg "lånt "av Jossa!
På Fagernes fant jeg "godterier" i pose og den måtte også handles til min far for godter er det beste han veit. Se så herlig pose og på hvert drops står det...............hjalp det? *knis*



Her er alt samlet! På kortomania for flere uker siden lagde jeg ett farsdagskort så da slapp jeg å lage det!



Takk for at du tar en titt innom meg! Og takk for alle hyggelige kommentarer!
Klem Sigrun

3 kommentarer:

MN sa...

Så fint det er alt sammen. Veldig lurt å dekorere boksen til opptenningsbrikettene. De er jo ikke bestandig like pene å se på...
Lurer på om jeg kanskje skal herme litt her... *smiler*

Rasofiel sa...

For en hærlig gave og god ide :D jeg lo litt av den medisin mot dårlig vær:) genialt!!!! :D Håper du får en fin søndag :) klem VyanMica

Jossa sa...

Så utrolig flott farsdagsgave til Helge-far! Du er så kreativ og flink!