lørdag, januar 21, 2012

SketchyColor utfordring #100!

I dag her jeg kost meg i stua foran tv`n med scrappesakene strødd rundt meg i sofaen.........
Jeg elsker de late lørdagene hvor jeg ikke har planer eller avtaler og at det er masse vintersport på tv`n!

...---...

Jeg måtte lage ett bursdagskort til ei jente som har fylt 10 år.
For første gang kjøpte jeg meg ett digistempel og blåste støvet av mine promakere. 
Jeg sliter litt med blekket som sverter når jeg tusjer så hvis noen har noen gode tips om hvordan det kan bli bedre,- blir jeg glad!





Skissen fant jeg på Sketchy Color og jeg deltar med dette kortet på utfordring # 100!


Arkene er fra restehaugen og digistempelet er fra KennyK!




♡ STOR klem fra ♡

 

1 kommentar:

Pia sa...

wow so flot og nydeligt farvelagt motiv, søde farver
knus pia